خرید فالوور اینستاگرام

راه های بازاریابی اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

راه های بازاریابی اینستاگرام

  • ۰
  • ۰
شاید شما هم دوست داشته باشید هربار که به اینستاگرام مراجعه می کنید تمام پست ها را ببینید و بعد از آن اپلیکیشن را ببنید. اگر از این دسته افراد هستید اینستاگرام با برای شما خبر خوبی دارد.
امروز زمانی که مشغول دیدن پست های اینستاگرام بودم ، پیغامی با با متن “You’re All Caught Up”  به نمایش در آمد. کمی که پس های پایین تر را نگاه کردیم متوجه شدم پست های بعد از این پیغام ، پست هایی هستند که قبلا دیده ایم و تکراری هستند. در واقع شما هنگامی که این پیغام را مشاهده کردید ، می توانید مطمئن باشید که هیچ عکس یا ویدئویی را طی 2 روز گذشته از دست نداده اید.
 این پیغام در همان صفحه ای که عکس ها را مشاهده می کنید در زیر آخرین عکس دیده نشده قرار می گیرد و شما می توانید با دیدن پیغام “You’re All Caught Up” با خیالی آسوده از اینستاگرام خارج شوید.
این قابلیت به شما در وقت گذرانی کمتر در اینستاگرام کمک خواهد کرد و یکی از اهداف راه اندازی این سیستم نیز ، طبق گفته مارک زاکربرگ ، همین موضوع است. شما با این پیام می توانید از مرور تصاویر تکراری و وقت گذرانی بیهوده خلاص شوید و تایمی مفید را در این شبکه اجتماعی بگذرانید.
این ویژگی هم اکنون در هر دو نسخه اندروید و iOS وجود دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید. در صورتی که این پیام را دریافت نمی کنید ، می توانید با آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام خود از طریق گوگل پلی و یا اپ استور ، این ویژگی را به اینستاگرام خود اضافه کنید.
  • ۹۷/۰۴/۳۰
  • های فالوور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی